Hvor finder jeg mit kundenummer og kodeord?

Du finder dit kundenummer og kodeord i det velkomstbrev du fik tilsendt med enten posten eller på e-mail
ved opstarten af dine abonnementer.

Har du ikke længere dit velkomstbrev, kan du få genfremsendt dine oplysninger.

Læs mere …


 

 Har du spørgsmål til din regning?

Har du spørgsmål til de forskellige punkter på din faktura, kan du se en forklaring af fakturaen her.

Du kan også kontakte vores fakturaservice på telefon 70 22 22 29 (vælg menu nummer 3).

Læs mere …


 

Oplever du problemer med din e-mail?

Outlook, Windows Live Mail, Mac eller iPad?

Følg linket og åbn guiden for e-mail opsætning.

Læs mere …


 

Opsætning af trådløst netværk

Er du træt af at trække kabler tværs gennem stuen, kan du med fordel benytte dig af en trådløs router og tilgå internettet fra
hjemmet gennem et trådløst netværk.

Læs mere …


 

Problemer med internetforbindelsen?

Oplever du problemer med din internetforbindelse kan det skyldes en række forskellige ting.

Her kan du se et par trin, som du bør gennemgå inden du kontakter kundeservice for hjælp.

Læs mere …

Hvor finder jeg mit kundenummer og kodeord?

 

Dit kundenummer og kodeord er angivet i det velkomstbrev du fik tilsendt med enten post eller e-mail ved opstart.

Har du ikke længere dit velkomstbrev, kan du få det genfremsendt her:

 

Gensend kundenummer og kode

 

Du vælger selv om du ønsker at få det sendt på sms, e-mail eller med posten.

 

Får du ny mailadresse, mobilnummer eller lignende, er det en god idé at opdatere din profil på selvbetjeningssiden. På den måde sikrer du at du altid får vigtig information, og mulighed for nemt og enkelt at få din kode igen, hvis du glemmer den.

Har du spørgsmål til din regning?

 

Har du spørgsmål til de forskellige punkter på din faktura, kan du se en forklaring af de forskellige punkter her

 

Du kan også kontakte vores faktura service på telefon 70 22 22 29 og vælge menu nummer 3. Faktura service har åbent alle hverdage mellem kl. 09-12.

Har du spørgsmål til din regning?

 

Tidligere på året ændrede vi i e-mail indstillingerne, for bedre at kunne forebygge spam og forbedre sikkerheden.

 

Har du endnu ikke fået ændret opsætningen eller oplever du problemer med at sende mails skal du følge guiden “Hvordan opsætter jeg min e-mail” som du finder her

 

På samme side kan du også få hjælp ti at sætte en helt ny e-mail adresse op.

Sådan får du trådløst netværk

 

Er du træt af at trække kabler tværs gennem stuen, kan du med fordel benytte dig af en trådløs router og tilgå Internettet fra hjemmet gennem et trådløst netværk.

 

Har du ikke en trådløs router i forvejen, kan du købe en i en hver elektronik butik som f.eks. El Giganten, Fona eller lign.

 

Vi anbefaler at man køber en router fra et af de mere etablerede mærker som f.eks. D-Link eller Linksys, da de har dansk support hvis man skulle få brug for dette.

Problemer med internetforbindelsen?

 

Oplever du problemer med din internetforbindelse kan det skyldes en række forskellige ting.
Sidder du forbundet ved hjælp af netværkskabel direkte fra din computer til ComX stikket, anbefaler vi at du kontrollerer om kablet sidder løst og evt. tester med et andet kabel, såfremt det er muligt.

 

Er du tilsluttet gennem router – enten trådløst eller med kabel, anbefaler vi at du starter med at genstarte routeren, og såfremt det stadig ikke virker, tester med et kabel uden om routeren, direkte til ComX stikket.

 

Opleves der stadig problemer, er man selvfølgelig velkommen til, at kontakte vores kundeservice på tlf. 70 22 22 29.